آمادگی تلویزیونی برای پوشش جام جهانی 2022 قطر / پخش زنده 64 دیدار – خبرگزاری مهر ایران و جهان



گزارش کردن خبرگزاری مهر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، محسن برمانی نایب رئیس سیما درباره پوشش مسابقات جام جهانی قطر گفت: رسانه ملی با خرید حق پخش ضمن پوشش 64 بازی جام جهانی با اعزام تیمی خبرنگاران، صدا و سیما، تکنسین ها و تکنسین ها. عوامل تولید، مردم را در جریان خواهند گذاشت. این یک رویداد شگفت انگیز خواهد بود.

معاون سیما افزود: در گذشته برنامه های جام جهانی سیما به شبکه های مرتبط با آن محدود می شد، اما تفاوت این دوره در این است که انعکاس ابعاد دیگر جام جهانی نیز در دستور کار سایر شبکه ها و مردم قرار دارد. برنامه های سیما.”

وی از راه اندازی دقیق شبکه 3 سیما و ورزش خبر داد و افزود: 3 شبکه تلویزیونی نیمی از برنامه پخش 24 ساعته خود را برای مقابله با این اتفاق شگفت انگیز اختصاص داده اند و از حوالی ظهر تا سحر در کنار اهالی فوتبال خواهند بود.

قائم مقام سیما تصریح کرد: 56 بازی جام جهانی فوتبال از شبکه سه سیما و 8 بازی به صورت همزمان از شبکه تخصصی ورزش پخش می شود.

وی گفت: جدای از نگاه ورزشی و حرفه ای به فوتبال و جام جهانی، برخی از برنامه سازان ما به این رویداد از منظر اجتماعی و فرهنگی نگاه کردند که می توان گفت یکی از ویژگی های برنامه های سیما در این دوره است. جام جهانی

البرهمانی گفت: در این دوره از رقابت های جام جهانی و با توجه به موضوع و ساختار برنامه از گویندگان غیرورزشی و چهره های جدید استفاده شد که البته این به معنای دور شدن از رده ورزش حرفه ای نیست. . برنامه های ورزشی شبکه اول و دوم با برنامه های خاص خود نگاه تخصصی و حرفه ای به ورزش دارند و در کنار آن شبکه هایی مانند نسیم با سه برنامه و شبکه امید با دو برنامه خارج از بعد ورزشی و در حوزه هایی هدف گذاری می کنند. مانند فرهنگ اجتماعی و … رویکرد «مضمونی» به ابعاد مختلف رویداد جام جهانی 2022 به قطر پول می دهند.

معاون سیما همچنین خاطرنشان کرد: تیم‌های مستند نیز برای تهیه مستندهای روز در دوحه حضور دارند که از دیگر برنامه‌ها پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید