بررسی مشکلات دانشجویان دانشگاه فنی در ایام نور و جیم در سازمان آموزش و پرورش



یکی از اعضای کمیته صنایع و معادن شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیته با حضور وزیر علوم به بررسی مشکلات دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای در ایام نور و دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت.

حسین حقوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، در تشریح جلسه معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی گفت: جلسه امروز سازمان آموزش و پرورش با حضور زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد. ، مرتبط است. برای مشکلات دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای، پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی فراگیر تشکیل شد.

و نماینده مردم شهریار در شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مشکلات دانشگاه های مذکور در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز کمیته آموزش مسائل مربوط به بحث سازمان فنی و حرفه ای در ایام نور و جام الائمی مطرح شد. – امکان درخواست یا ادغام برخی از این دانشگاه ها در دانشگاه های دیگر به صورت مقدماتی مطرح شد و هم مسئولان وزارت علوم و هم نظر اکثریت. اعضای کمیسیون با ادغام این دانشگاه ها مخالفت کردند.

هاگواردی افزود: البته هنوز بحث ها مقدماتی است و جدی نیست، اما در همان بحث مقدماتی در مقطع فعلی مخالفت هایی وجود داشت.

عضو کمیته آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز سازمان آموزش، تحقیقات و فناوری، مسئولانی از سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه نیز حضور داشتند که در خصوص بودجه ها صحبت شد. از این دانشگاه ها به ویژه در مورد درصد پایین سرانه دانشجویان فنی و حرفه ای، مقرر شد در بودجه سال آینده سرانه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای همانند سایر دانشگاه ها باشد.

انتهای نامه

دیدگاهتان را بنویسید