خبرگزاری مهر – ساخت سریال «حسن جیران» به زودی / بازپخش فصل اول، اخبار ایران و جهان



گزارش کردن خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی پروژه، فصل دوم مجموعه مستند «حسن الجوار» به کارگردانی مهدی بخشم مقدم و تهیه کنندگی مهدی الشمعدی که در مرکز مستند سوره تولید می شود، هم اکنون مراحل پژوهشی خود را طی می کند. و فرآیند تحقیق این روزها و به زودی فیلمبرداری آغاز خواهد شد

همزمان با آماده سازی سازندگان برای فصل جدید، فصل اول این مجموعه مستند امشب به صورت سه بعدی از شبکه ایگوگ روی آنتن می رود. به این ترتیب این اثر که توسط مرکز مستند سورا تولید می شود از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 19:00 از شبکه عقیق بازپخش می شود.

«همسایه های خوب» با موضوع «گاهی آدم خوب از همسایه خوب قرض می گیرد» برای اولین بار مردادماه امسال از شبکه دو سیما پخش شد. این اثر حکایت نیکوکارانی است که در نزدیکی ما زندگی می‌کنند، مانند شمع، اطراف خود را نورانی می‌کنند و در یک کلام، بهتر از هر چیز دیگری ساختن همنوع خود را ترجیح می‌دهند.

این مجموعه مستند با محوریت خانواده و به دنبال الگوسازی در جامعه، روایتگر زندگی انسان های عادی و ساده ای است که با پشتکار فراوان امید و انسانیت را در انسان ها زنده نگه داشته اند.

فصل اول «همسایه های خوب» که در 22 قسمت 30 دقیقه ای تولید شده، شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:00 از شبکه عقیق پخش می شود و تکرار آن ساعت 13:00 روز بعد است.

دیدگاهتان را بنویسید