جزئیات نمایش بازی ایران و آمریکا در سینما / قیمت بلیت چقدر است؟ خبرگزاری مهر، اخبار ایران و جهان



محمد رضا صبری، سخنگوی رسمی انجمن پاپاراتزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در توضیحات تصمیمی که سازمان سینمایی گرفته است و درباره نمایش بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در قالب جام جهانی قطر در سینماهای کشور گفت: قیمت بلیت تماشای بازی ایران و آمریکا. تعداد ایالت ها در تمامی سالن های کشور 45000 تومان تعیین شده است. علاقه مندان می توانند به سه سایت ایرانتیک مراجعه کنند. سینمایی و باکس آفیس 7 در هر سالنی که علاقه دارند، رزرو کنند و بلیط بخرند.

وی با اشاره به امکان خرید حضوری بلیت برای مشاهده این نشست، تاکید کرد: سایت فروش بلیت از امشب فعال شده است و علاقه مندان می توانند از سایت های مرتبط با سینماها بلیت تهیه کنند.

صابری درباره ظرفیت مخاطبان این نشست نیز گفت: تمامی سینماهای سراسر کشور می توانند با 100 درصد ظرفیت میزبان علاقه مندان به این نشست باشند.

سخنگوی رسمی انجمن پاپاراتزی وی درباره اقدامات انجام شده برای مقابله با عوارض احتمالی نیز گفت: با توجه به تجربیاتی که در سالن های قبلی داشته ایم، آرزو داریم این برنامه بهترین باشد. این ارائه با حضور تمامی کارگران سینما برگزار می شود و تمامی مراحل موجود برای نمایش تمامی فیلم ها در سینما نیز برای این جلسه آماده خواهد بود. مطمئنا تلاش خواهیم کرد تا بهترین میزبانی را برای هواداران فراهم کنیم و هیچ حاشیه ای در این زمینه وجود نخواهد داشت.

صبری درباره فیلم های در حال اکران و تداخل احتمالی نمایش آنها با زمان پخش فوتبال نیز گفت: این نمایش در همه سینماها نمایش فوق العاده ای است و چون بازی فوتبال از ساعت 22:30 شروع می شود و در شرایط عادی خواهد بود. در آن زمان سینماها تعطیل بودند و همزمان بازی ملی ایران نیز برگزار می شد.

وی گفت: جا دارد از مدیران سینمایی که رایزنی های زیادی در این زمینه انجام دادند و توانستند موافقت همه مراجع ذیربط در این زمینه را کسب کنند تشکر کنم. همه کارگردانان سینما و پاپاراتزی آنها نگران ایجاد فرصتی برای مردم بودند تا در کنار هم شاد باشند. در این راستا نهاد سینمایی تمام تلاش خود را کرده است تا این اتفاق بیفتد و این امکان را برای حضور مردم در سینما فراهم کند. امیدواریم این شادی با پیروزی ایران کامل شود و صعود ایران به مرحله بعد بهترین اتفاق برای همه مردم ایران باشد.

سخنگوی رسمی انجمن پاپاراتزی وی تاکید کرد: در صورت صعود تیم ملی به دور بعد، برنامه داریم تا بقیه مسابقات ایران را در سینماها نمایش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید