تجلیل از برگزیدگان کمپین کتابخوانی خبرگزاری مهر – خبرگزاری مهر، اخبار ایران و جهان



گزارش کردن خبرنگار مهربرندگان کمپین خواندن خبرگزاری مهرفردا دوشنبه 7 آذر طی مراسمی معرفی و تجلیل خواهند شد.

امسال همزمان با سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، تصمیم گرفتیم سوزنی در خود فرو کنیم و ببینیم چه تعداد از خوانندگانی که در مجموعه خبری مهر جمع شده اند، کتاب خوان هستند. به همین دلیل کمپینی با همکاری گروه فرهنگ، ادب و روابط عمومی تشکیل شد خبرگزاری مهر با حضور جمعی از خبرنگاران فرهنگ و ادب برگزار شد و پیرامون کتاب های خوانده شده و دیدگاه خبرنگاران در آن بحث و تبادل نظر شد.

گزارش این رویداد در آدرس زیر موجود است:خبرنگاران مهر و تهران تایمز چه کتاب هایی می خوانند؟ / سوزنی برای دیگران و سوزنی برای خودمان!قابل دسترسی و خواندن است.

از 37 نفری که در این نظرسنجی شرکت کردند، 14 نفر به عنوان نامزد معرفی شدند و روز شنبه 14 آذر ماه در جلسه هیات داوران و فردا دوشنبه 16 آبان در مراسمی که قرار است برگزار شود، انتخاب نهایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. . ساعت 15:00 در سالن اجتماعات خبرگزاری مهر برگزار، نمایش و قدردانی خواهد شد.

طبق برنامه 5 نفر به عنوان برندگان نهایی معرفی خواهند شد، اما سایر برگزیدگان نهایی نیز جوایزی دریافت خواهند کرد.

نام ها 14 نامزد رویداد مذکور به شرح زیر است:

امیر دهقان نیری، کوثر شیخی، مهدی مرتضویان، داریوش فتحی، فریبرز شاینا، علی حدادی اصل، سمانه نوری، محمد صافی، آذر مهدوان، میثم حیدری، محسا شمس، محمد مهاجرانی، زهرا محمدی‌آزدشتین و زینب.

دیدگاهتان را بنویسید