قیمت رابط سینی برق

قیمت رابط سینی برق

اگر می خواهید کانکتور سینی کابل بخرید، باید به این نکته توجه کنید که کانکتور خوب است. انتظار می رود شما بتوانید از بین گزینه های مختلف دسته بندی شده از نظر ضخامت، عرض و کیفیت ساخت، مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

البته در هنگام نصب باید موارد ایمنی را در نظر گرفت. کانکتور سینی در واقع وظیفه اتصال دو قسمت سینی کابل را به یکدیگر خواهد داشت و تقریباً مانند یک ریل است. فراموش نکنید که رابط های تبدیل سینی و سینی کابل متفاوت هستند.

به طور کلی، اینترفیس ها زمانی استفاده می شوند که تعداد اتصالات زیاد باشد. در مقابل، رابط تنها مسئول اتصال دو مقطع یکسان است.

هدف از طراحی و نصب سینی کابل چیست؟

در توضیح این مقاله باید به سازه های کابل کشی و سیم کشی در ساختمان ها و پروژه های ساختمانی توجه شود. با افزایش حجم کابل ها، گرمای زیادی از آنها و با هم به صورت پیچیده تولید می شود.

علاوه بر این، مواد خود کابل نمی تواند بار را تحمل کند. در این حالت باید از سینی کابل برای جلوگیری از گرمای بیش از حد یا انتخاب مسیر در حالت عمودی یا افقی استفاده شود. این موضوع به ویژه در خطوط توزیع برق، سیستم های کنترل و ارتباطات زیرساخت بسیار مهم است.

در واقع سینی کابل یک راه استاندارد ایمنی با کیفیت بالا برای جلوگیری از گرما و آتش سوزی است. علاوه بر این مسیر کابل کشی را منظم می کند تا در طولانی مدت تغییرات لازم در مسیرهای کابل کشی و برق ایجاد شود.

سینی کابلهای برق موجود در بازار تهران

سینی کابل برق معمولا در سه مدل وب، وب و پانچ ساخته می شود که از فلز و PVC ساخته شده است.

سینی کابل فلزی :

سینی کابل فلزی از فولاد، فولاد و آلومینیوم ساخته شده است. سینی های الکترود فلزی اغلب در اکثر پروژه های ساختمانی مانند مجتمع های تجاری، پارکینگ های بزرگ و تونل های شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

سینی کابل PVC :

این سینی کابل برق PVC از پلاستیک فشرده ساخته شده است. سینی های برقی پی وی سی نسبتا جدید هستند و در طراحی دکوراسیون های جدید استفاده می شوند. دلیل اصلی استفاده از سینی کابل پی وی سی سبک بودن و تنوع رنگ آنهاست که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مزایای قابل توجه استفاده از سینی کابل برق

  • ایده آل برای مناطق مرطوب، مرطوب، مرطوب
  • مقاوم در برابر ضربه
  • ماندگاری و ماندگاری بالا
  • غیر قابل اشتعال بودن قطعات آن
  • تولید آنها در اندازه های مختلف
  • تحمل بار بالا

دیدگاهتان را بنویسید