خبرنگار: دولت برای بهبود وضعیت معیشتی مردم جدی است



معاون اول رئیس جمهوری در ادامه سفر به قم در دیدار با حضرت آیت الله العظمی مکارم الشیرازی گزارشی از اقدامات و برنامه های آتی دولت ارائه کرد و گفت: دولت برای توسعه کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم جدیت دارد. ” به ویژه گروه های کم درآمد

به گزارش ایسنا، محمد مخبر عصر امروز (سه شنبه) در این جلسه با اشاره به حمایت های دشمنان از حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: ایشان راهی نیافتند و هیچ آسیبی به اسلام وارد نمی شود. نظام و این مسائل ما را از مسیر توسعه و پیشرفت کشور دور نخواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهور اصلاح و حل مشکلات مزمن اقتصادی کشور را یکی از اولویت های اصلی دولت عنوان کرد و افزود: دولت برای بهبود عملکرد بانک ها، مهار تورم، افزایش سرمایه گذاری، اشتغال زایی و توسعه برنامه های دقیقی را تدوین کرده است. ترانزیت تولید مسکن و تامین اعتبار مناسب برای اجرای این برنامه ها پیش بینی شده است.

مخبر همچنین ارتباط با روحانیت و استفاده از رهنمودهای مراجع سنت را رویکردهای جدی با دولت عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور نگاه ویژه ای به نظرات روحانیت و نمازگزاران دارند. ، به ویژه ارجاعات بزرگ به سنت و استقبال از دریافت راهنمایی. آیت الله اعظمی نصیر مکارم شیرازی نیز در آغاز.

آنها ضمن تشکر از گزارش امیدوارکننده معاون اول رئیس جمهور، سوالات و دغدغه های خود را در خصوص برخی مسائل اقتصادی کشور مطرح کردند که معاون اول رئیس جمهور نیز توضیحاتی را ارائه کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید