اظهارات شاهدان عینی حمله تروریستی در ایذه / بدرکیان: بدون توجه به هشدار پلیس طعمه تروریست ها شد.



وی گفت: در شب حادثه خانواده برفلیک سوار بر خودرو در خیابان بودند که ماموران امنیتی و انتظامی به آنها تذکر دادند که به محل درگیری، مزاحمت و انحراف نروند اما به حرف ها گوش ندادند. توصیه های مأموران و آشوبگران به سمت محل درگیری و تجمع ادامه یافت.
وی افزود: زمانی که خودروی خانواده پرفلیک به سمت محل تجمع اغتشاشگران و تروریست ها حرکت کرد، تصمیم به تردد مجدد گرفتند و در حالی که در حال تردد بودند، تروریست ها انگیزه نامعلومی داشتند و شاید تصور می کردند این خودرو متعلق به نیروهای امنیتی است. و ماموران انتظامی برای شناسایی آنها آمدند. آنها هستند و بعد از اینکه متوجه می شوند در حال چرخش است، به آن شلیک می کنند.
این شاهد عینی با حضور در محل حادثه به نحوه برخورد گلوله ها به خودروی خانواده پرفلیک اشاره کرد و گفت: طبیعتا سرنشینان خودرو که انتظار چنین اتفاقی را نداشتند دقیقا اطلاعی نداشتند. تیراندازی در آن لحظه از کدام جهت رخ داد؟
وی ادامه داد: اگر نیروهای امنیتی قصد تیراندازی به خودرو را داشتند از همان ابتدا اجازه عبور خودرو را نمی‌دادند و یا در همان لحظات اول تیراندازی می‌کردند با وجود اینکه به قول مادر غمگین کیان: نیروهای امنیتی. نیروها از آنها خواستند به سمت ناآرامی ها حرکت کنند.

وی گفت: اما پس از حرکت اولیه خانواده کیان به سمت اغتشاشگران و تغییر تصمیم در نیمه راه به نیروهای امنیتی، تروریست ها شروع به تیراندازی کردند.

وی افزود: در جریان این تیراندازی ها تعدادی از بسیجیان مجروح و به شهادت رسیدند که نشان می دهد تیراندازی از سوی نیروی انتظامی و بسیج بوده است.

در همین حال یک مقام آگاه امنیتی در استان خوزستان به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: صحنه جنایت برای ما کاملا روشن است و عکس های حادثه برای شناسایی عاملان این جنایت در حال بررسی است.
و این مقام آگاه افزود: پس از انتقال مجروحان و شهدا به بیمارستان ایذه عده ای با سوء استفاده از عدم حضور نیروهای امنیتی در بیمارستان به آنجا حمله کردند و با ایجاد درگیری تعدادی از بسیجیان را با چاقو مجروح کردند. و بدن یک موجودیت، همانطور که اتفاق افتاد. خب او به زور از سردخانه خارج شد و پس از اطلاع پدربزرگ کیان، پیکر این شهید دوباره به سردخانه منتقل شد.
این مقام امنیتی در استان از تمرکز ویژه بر بررسی ابعاد امنیتی، قضایی و پزشکی این حادثه خبر داد و از اعلام نتایج به زودی به مردم خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید