خبرگزاری مهر: قوانین عفاف و حجاب به زودی و به اجبار در کشور اجرا می شود اخبار ایران و جهان



گزارش کردن خبرگزاری مهر دکتر کبری الخزعلی به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه تحول فرهنگی باید در رویکرد و سبک زندگی مردم دیده شود، گفت: پس سوال اینجاست که در برنامه ششم توسعه تا چه اندازه برای خانواده و فرهنگ برنامه ریزی کرده ایم. ? ? یا در تدوین برنامه هفتم توسعه فرهنگ سازی در حوزه خانواده و زنان مورد توجه قرار گرفته است؟

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز ۲۸ آذرماه در مراسم سی و هشتمین سالگرد تأسیس این شورا که به عنوان گام دوم برگزار شد. مبتنی بر فرهنگ اسلامی از منظر یک انقلاب دینی است.

او اضافه کرد: فرمانده معظم کل قوا ایشان خاطرنشان کردند: مهمترین نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی، ارشاد فرهنگی است تا علاوه بر نهادهای فرهنگی، برای عموم مردم نیز نقش هدایتی داشته باشد. با انقلاب اسلامی نمادی که از امام (رضوان الله علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی می بینیم در سراسر کشور گسترش یافت و خودخواهی و ظلم ستیزی تبدیل به ایثار و شهادت و جهاد شد و به دنیا آمد. سلیمان.

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه قرار است انقلاب اسلامی با ارتقای فرهنگ در مسیر تحولات فرهنگی پیش رود، ادامه داد: ایجاد روحیه انقلابی گری، تسهیل گری مردم، احیای روحیه انقلابی، مستمر. نظارت بر وظایف نهادهای فرهنگی تحولات فرهنگی و بویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و اگر از درک مستمر این متغیرها غفلت کنیم، متحمل ضرر خواهیم شد و بزرگترین آسیب، آشفتگی فرهنگی و کنترل فرهنگ فرهنگی است. افتادن به دست دیگران.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه تحول فرهنگی را باید با سبک زندگی مردم دید، ادامه داد: خانواده و سبک زندگی مهم ترین تأثیرات فرهنگی را می پذیرد. سردرگمی فرهنگی یا کنترل امور به دست افراد نالایق، ناشی از سردرگمی در تصمیم گیری مسئولان کشور است.

وی با اشاره به اینکه انقلابیون ایران اسلامی همواره بر اجرای دقیق و دقیق قوانین مرتبط با حجاب و عفاف تاکید داشته اند، گفت: قوانین عفاف و حجاب مصوب شورای اسلامی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی است. به زودی و با قدرت در کشور اجرا خواهد شد.. اجرا خواهد شد.

الخزعلی با بیان اینکه بیشتر مشکلات ناشی از شبکه نفوذ در رده های میانی شکل می گیرد، تصریح کرد: در این زمینه دو راه پیش رو داریم. یا با این شبکه نفوذ سروکار داریم یا عزم جدی برای ایستادگی در برابر این شبکه و تغییرات چشمگیر در این زمینه داریم. تغییر فرهنگی را باید در رویکرد و سبک زندگی مردم دید. پس سوال اینجاست که در برنامه ششم توسعه تا چه اندازه برای خانواده و فرهنگ برنامه ریزی کرده ایم؟ یا در تدوین برنامه هفتم توسعه فرهنگ سازی در حوزه خانواده و زنان مورد توجه قرار گرفته است؟

رئیس شورای فرهنگی، اجتماعی، زنان و خانواده با بیان اینکه نظام اسلامی در حوزه قانونگذاری و سیاستگذاری از امتیاز خوبی برخوردار است، گفت: در طول چهل سال گذشته هر زمان که دولت ها تصمیم بگیرند ارزش های انقلابی جا افتاده است. در جامعه و پیشرفت

وی با اشاره به اینکه موضوع حجاب و عفاف در کشور مستلزم ایجاد بستری مستحکم است، پیشنهادات خود را در زمینه تحولات و تحولات فرهنگی ارائه کرد و گفت: نظریه پردازی و تولید علم بر اساس آراء الهی، عقلانیت اسلامی در مقابل عقلانیت سکولار و فرهنگی. . تغییرات مهندسی بر اساس تغییر سبک زندگی از طریق اصلاحات خانوادگی، تبدیل تهدیدها به فرصت های همبستگی بین کشورهای سازگار، کاهش وابستگی به سازمان های جهانی مانند بانک جهانی و… از جمله راهکارهای دستیابی به تحولات فرهنگی است.

دیدگاهتان را بنویسید