امکان استفاده از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی


شیائومی 12 قبل از تاریخ معرفی احتمالی تاریخ 25 آذریک منبع در بازار نمایشگر ماژول دوربین اصلی این گوشی هوشمند را منتشر کرد و همچنین گفت که شیائومی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برای این پرچمدار استفاده خواهد کرد.

منبعی آشنا به بازار در شبکه اجتماعی ویبو با نام کاربری «دیجیتال چت استیشن» در دو پست جداگانه اطلاعاتی درباره شیائومی 12 مشترک در یک پست، اینسایدر تصویری از ماژول دوربین شیائومی 12 منتشر کرد و در پستی دیگر اشاره شد که گوشی جدید از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

طبق اخبار غیررسمی، به نظر می رسد شیائومی موبایل جدید خود را با نمایشگر فول اچ دی عرضه خواهد کرد که رزولوشن آن نسبت به پنل های سری می 11 با رزولوشن 1440p کاهش می یابد. با این حال، این ممکن است فقط برای نسخه استاندارد شیائومی 12 اعمال شود.

دوربین شیائومی 12

طراحی کلی شیائومی 12 تفاوت چندانی با مدل های قبلی نخواهد داشت و گوشی جدید با لبه های کمی گرد و سوراخ دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالای دستگاه عرضه می شود.

اگرچه شیائومی به راهکارهای شارژ سریع متعهد است، اما این بار می خواهد گوشی جدیدی با فناوری شارژ 100 واتی مانند سری 11T عرضه کند. از سوی دیگر، به نظر می رسد شیائومی 12 با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهبود یافته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و فضای بیشتری را روی صفحه نمایش برای پوشاندن حسگر اثر انگشت در نظر می گیرد تا کاربران تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

باید دید موبایل جدید با چه تراشه ای روانه بازار می شود، اما اگر شایعات صحت داشته باشند، برای شناخت کامل این گوشی هوشمند نباید مدت زیادی منتظر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید