گزارش مالی سه ماهه سوم شیائومی برای سال 2021 نشان دهنده تسلط آن در بازار تلویزیون است


غول فناوری چینی شیائومی در نوامبر 2020 اعلام کرد که برند تلویزیون هوشمندش از سه ماهه سوم سال 2020 برای هفت فصل متوالی وارد بازار خواهد شد. تلویزیون چین پیشتاز بود.

به گزارش Gizmocchinaپس از یک سال ادعا، این شرکت همچنان به تسلط خود ادامه می دهد و آن را به 11 فصل متوالی در سه ماهه سوم 2021 افزایش می دهد. این زمانی آشکار شد که شیائومی گزارش مالی خود را برای سه ماهه سوم سال جاری منتشر کرد.

گزارش مالی شیائومی

گزارش مالی نشان می‌دهد که این شرکت با وجود کمبود تراشه و سایر چالش‌هایی که ممکن است بر فروش آن تأثیر بگذارد، عملکرد خوبی دارد. این گزارش همچنین ثابت می کند که شیائومی در مجموع 78.1 میلیارد یوان درآمد داشته است. این نشان دهنده رشد 8.2 درصدی نسبت به سال گذشته است. این غول چینی همچنین سود خالص تعدیل شده 5.176 میلیارد یوان را ثبت کرد که نسبت به سال قبل 25.4 درصد افزایش داشت.

گزارش مالی شیائومی

مقالات مرتبط:

در سه سه ماهه اول، شیائومی فاش کرد که هزینه تحقیق و توسعه 9.3 میلیارد یوان بوده است که 51.4 درصد افزایش داشته است. شیائومی همچنین اشاره کرد که بیش از 14000 کارمند در بخش تحقیق و توسعه خود دارد. گفته می شود که آنها 44 درصد از کل نیروی کار شرکت را تشکیل می دهند.

علاوه بر حفظ سلطه خود در بخش تلویزیون های هوشمند، شیائومی برای 11 فصل متوالی پیشتاز بازار بوده است. گفته می شود این غول فناوری حدود 50 درصد از بازار تلویزیون های OLED در چین را در اختیار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید