بهترین راه برای شکرگزاری اطاعت از قلمرو است



ایسنا/ پرشیا فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بهترین راه شکرگزاری را اطاعت از حاکم و سپس انجام کار خیر دانست.

امیر سرطب کیومرث حیدری در دیدار با دانش آموزان مقطع متوسطه در رشته پیاده و زرهی که در مرکز آموزش علمی و فناوری ماشینی شیراز برگزار شد، گفت: امروز مسیر مستقیم ما حضور مبارک مقام معظم رهبری است. ما باید همیشه پشت سر او حرکت کنیم تا گمراه نشود.

وی افزود: بهترین راه برای شکرگزاری این است که اول مطیع ولایت باشیم و بعد خوب عمل کنیم و در این راستا سه اصل محافظه کاری محوری، محوریت عدالت و شایستگی را به عنوان اصول رهبری و 29 و برنامه تعیین کرده ایم. برای بک به عنوان فرماندهان فرعی در ارتش.” ما بر این اساس پیش رفتیم که همه این برنامه ها مستقیم یا غیرمستقیم از زبان مبارک مقام معظم رهبری بیان شده است و ما هم از آنها تبعیت کردیم.

حیدری همچنین گفت: خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و ساخت بیمارستان های مدرن و مجهز در دورافتاده ترین نقاط کشور نشان از حضور نیروی زمینی ارتش در عرصه های اجتماعی دارد که باعث آگاهی بیشتر مردم از این توان شده است. .

وی گفت: علیرغم همه تلاش‌های انجام شده برای بهبود وضعیت پرسنل، از بحث ارتقای توان رزمی غفلت نکرده‌ایم و مفتخریم که نیروی زمینی امروز پویاترین و قدرتمندترین نیرو در بین همه نیروهای مسلح اسلام است. جمهوری.” ایران در ابعاد مختلفی قرار دارد که تایید کتبی مقام معظم رهبری را در پی داشت.

حیدری در بخشی از این جلسه به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان کارشناسی و زرهی پاسخ داد و قول داد به تمامی موارد مطرح شده رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید