روز دانشجو سندی بر حقوق محوری دانشجویان ایرانی است



ایسنا/ قم رئیس دانشگاه قم با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.

دانش آموز نقطه قوت امید یک کشور است، دانش آموزی که قادر به رویارویی با مشکلات است. دانش آموز جوان و آگاه است. اوست که باید آینده کشور را مدیریت کند و باید هوشیار باشد تا مقاومت در برابر زیاده خواهی و فرصت طلبان و دیگران را تقویت کند، این باید قوی باشد (رهبر معظم انقلاب)

اصغر خیلی وقت پیش در مورد روز دانش آموز گفته بود: روز شانزدهم آذر؛ یادآور خونریزی سه دانشجوی فرهیخته وطن توسط دژخیمان پهلوی است که در اعتراض به سفر رئیس جمهور آمریکا ایستاده بودند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در گام دوم و در اوج توطئه های چند بعدی و پیچیده سیاسی، امنیتی و اقتصادی دشمنان استکباری بشریت به ظرفیت و آگاهی دانشگاه تکیه و افتخار می کند. دانشجویان و فرهیختگان وفادار؛ روشن، تهرانی مقدم و دیگر شهدای جهاد علمی آستان الهی.

رئیس دانشگاه قم تصریح کرد: امسال و با تداوم شیوع ویروس کرونا، بنیاد علم و دانش شرایط متفاوت و سختی را پشت سر می گذارد که امیدواریم به تدریج شاهد فضای شادی و حضور دانشجویان جوان در این دانشگاه باشیم. محیط دانشگاه.”

وی با تبریک روز دانشجو و عرض ادب و احترام صمیمانه به دانشجویان سراسر کشور به ویژه دانشجویان متدین، پرانرژی و فرهیخته دانشگاه قم گفت: از خداوند متعال سعادت، سعادت و موفقیت روزافزون مسئلت دارم. . هر کدومتون عزیزم انجام می دهم و امیدوارم در مسیر دستیابی به اهداف عالیه انقلاب اسلامی، رهنمودهای امام راحل و رهبری گرانقدر انقلاب و پیشبرد آن سربلند باشید. جمهوری اسلامی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید